2015. május 4., hétfő

ELLE Fashion Show







Igazán szuper nap volt az a szombati nap, amikor végre ismét találkozhattam Csillával, Edinával, Enikővel és Évával. Fantasztikus csajos nap volt, mialatt sokat dumáltunk, mégtöbbet fotóztunk, és élveztük az esemény minden percét. Köszönöm a sok bátorítást és energiát, amit Tőletek kaptam csajok! 
Este még Mimivel is összefutottam véletlenül, aki segített jó helyet találni az esti bemutatókhoz. Végre testközelből is magunkba szívhattuk a divat újdonságait és már láthattuk, hogy mik is lesznek az őszi trendek. Dóri Tomcsányi kollekciója ismét lenyűgözött, de persze minden tervezőtől tudnék választani magamnak. A fotókon  a kedvenceimet láthatjátok.
Az előző héten egyfolytában azon gondolkodtam, hogy mit vegyek fel. Így kb. 8 féle variáció biztos megfordult a fejemben, de valamiért mindig elvetettem az aktuális befutót. Péntek délután ennél a H&M Trend szoknyánál és a fekete "off the shoulder" szabású Zara topnál kötöttem ki, és nem bántam meg, mert jól éreztem magam benne, szerintem fotogén is volt a ruhaösszeállítás, és valamennyire trendi, de mégis kényelmes. 



















Sacival és Kingával (Chocolate Fashion Coffee blog) is összefutottam, igazán örültem, bár legközelebb remélem többet tudunk majd beszélgetni! 




Van Graaf bemutató

Van Graaf bemutató

Van Graaf bemutató
Van Graaf bemutató

Valentin Gauthier francia tervező

Dóri Tomcsányi

Dóri Tomcsányi

Nude by NUBU

Nude by NUBU

Zigi

Zigi





Köszönöm a fotókat Csillának (Iheartbeauty blog) és Évának. 

 I wear: 
Skirt: H&M Trend;
Top: Zara;
Shoes: Stradivarius.


♥♥♥





6 megjegyzés:

  1. Your skirt is beautiful, I love the volume!

    Tara x

    VálaszTörlés
  2. u look so pretty, love the effect of the skirt
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    VálaszTörlés
  3. nice select !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók a bemutatóképek. Inspirálóak.

    VálaszTörlés
  5. HOW beautiful you have lookend - and cool that you saw the show. really ahmazing!

    Bisous from Berlin, Patricia

    THEVOGUEVOYAGE - by Patricia Sophie Petit

    VálaszTörlés

Thanks for reading!

COMMENTS are appear after MODERATION.

I always try to check your blog if you leave a link.
If you want follow me , just let me know, I like follow you back.